پاسخی به پاسخ نویسنده فرهنگ سنگ پرانی  و صحبتی با اصولگرایان و نیروهای خودی در استان:

بر صبر عاصی غبطه وبر بی توجهی عمدی یا غیرعمدی مسوولین وقت استان غصه بخورم

صالح ناصری

  جناب آقای باقری"سلام علیکم،ازهمین ابتدا نشان دادید که اهل مناظره نیستید.ای کاش آن روز که اصولگرایان در مدرسه عالی شهید مطهری دور هم جمع شده بودند،آن صحنه که درحیاط مدرسه به عاصی گفتید درمشهد تو را نفرین کردم و عاصی در پاسخ گفت ای کاش بجای آن مرا دعا می کردی را به چشم خود ندیده وبه گوش خود نشنیده بودم و می توانستم ادعای کذب بودن آن را باور کنم وشما را در ذهن خود مبرا سازم.
پس از دیدن پاسخ شما یکبار دیگر مطالب سایت شخصی شما یعنی قطره را که در آرشیو خود دارم مرور کردم.مطالب دیگری که در مورد عاصی نوشته بودید از جمله داستان پیرمرد محلل وقیاس کردن او با عاصی مرا واداشت که بر صبر عاصی غبطه وبر بی توجهی عمدی یا غیرعمدی مسوولین وقت استان غصه بخورم.
زمانی که جزوه سخنان او در شورای تامین تحمیل شده براو بخاطر اشتباه روشی شما در مورد بیت آیه الله خاتمی را مرور کردم ودیدم علیرغم عذر خواهی شما با منطق و متانت از شما دفاع کرده است ، برای استبصارو عاقبت بخیری شما دعا کردم.
بنظرم می رسددیگر صحبتی با شما ندارم جز توصیه به پیروی و تبعیت ار کسانی که اهلیت دارند و مبانی عقلی وشرعی را خوب می دانند. آقای باقری شما از جمله مدعیان اجتهاد درامورسیاسی هستید که باید بپذیرید مقلدی بیش نیستید.

واما صحبتی با اصولگرایان و نیروهای خودی در استان یزد:

تازمانی که عقلای شما بنا به دلایلی یا موانعی گوشه عافیت یا عزلت برگزینند و محور وشاخصی برای خود نداشته باشید، افرادی هرچند با نیت خیر ولی به روشهای غلط وارد میدان می شوند وآب به آسیاب دشمن می ریزند ومردم را به انقلاب ونظام بد بین می کنند.
بلوغ سیاسی و همکاری و هماهنگی در عمل ،اتخاذ شیوه های منطقی وشرعی با محتوای غنی و برگرفته از اسلام ناب و خط امام وولایت،بالا بردن آستا نه تحمل نسبت به یکدیگر،کمک ویاری رسانیدن به کسانی که در بین شما به شایستگی مسوولیتی را پذیرفته اند ،واگذار کردن مسوولیت به شایسته تر از خود،عدم معامله بر سر اصول بخاطر منافع شخصی،ایجاد تشکیلات منسجم برای پشتیبانی علمی واجرایی مسوولین دولت اسلامی،اینها همه وهمه چیزهایی است که در بین اصولگرایان ونیروهای خودی در استان یزد یا بی رنگ است ویا کمرنگ.
ایجاد فرصت لازم برای بروز و ظهور تواناییهای فردی وجمعی اصولگرایان ،توسعه حلقه مشاورین و پذیرش نظرات کارشناسان دلسوز،حفظ مرز و خط تمایز خود با جریانات و افراد غیرملتزم به نظام و ولایت،رعایت حدود تعامل و دوری از معامله به بهانه تعامل در معاشرتها وارتباطات ناگزیر با نیروهای غیر خودی و ذوب نشدن در جریانات فکری وسیاسی که بعضا در استان غالب بوده است از جمله مواردی است که در رده های مختلف مسوولین استان از صدرتا ذیل تاکنون کمرنگ وبی رنگ بوده است.مهمترین شاخص سنجش وجود یا عدم وجود موارد فوق نتایجی است که در انتخابات های گوناگون در استان بدست آمده است.
عزیزان، به یاد داشته باشید که باقری و امثال او صرفا افرادی هستند که باید تحت هدایت وراهنمایی کسانی باشند که جمع منسجم اصولگرایان و نیروهای خودی و همچنین مسوولین دولت اسلامی در استان آنها را بر می گزیند وشایستگی این جایگاه را دارندو نه چرخانندگان و گردانندگان اصلی این صحنه مهم که "اگر اینچنین که هست ادامه یابد دیگر هیچ نیازی به حرکت یا هزینه ای از جانب نیروهای غیر خودی برای تخریب نظام وانقلاب نیست.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا